19 Ocak 2012 Perşembe

Color Me :P

eveett :)  gecenin 2'sinden herkese selamlarr :) yarın karne günü zaten geç kalkıcam :D uykumda yok dedim geçen hafta bir ara sürüdüğüm arzu ablanın çekilişinden kazandığım color me yi bir göstereyim dedim. işte karşınızda:




 neden bilmiyorum ama böyle asil bir renk gibi gedi bana :) çok tatlı bronz gibi beyaz ışıkta ışıltıları olan bir oje:







 çekilişede koyduğum yüzüğüm:



bu arada geçen bn dersanedeyken babama parmex aseton almasını söyledim. (onu kullanırım.) Babam onu bulamyınca Vanish kosla gibi bişiler almış :p baksanıza:

:))  ehh işte :) bitse de parmex ime kavuşsamm :) yarın karne günü için olan ojemi ve hafta sonu da sephoralardan biriyle karşınızdayım. çook öptüm! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)