20 Temmuz 2012 Cuma

kitaplaşma etkinliği :D

merhaba sevgili bloggerlarr :)) birkaç blogda yukarıdaki başlığı gördüm ve içeriği çok sevdim :) bende sizinle bir kitaplaşma etkinliği yapmak istiyorum bir kitap kurdu olarak :)))
                

 olay şu : katılmak isteyenler yorum ve e- mail ini bırakıyor , aatıyorum 25 kişi katıldı benle beraber 26 kişii ben isimleri yazıp bi torbaya atacağım ve 2li 2li çekeceğim her çektiğim 2li eş olacakk ve birbirlerine tavsiye ettikleri , çok beğendikler 3 ( ben 3 diye düşündüm) kitabı ( isteyen minik bişeylerde yolluyorlar) yollayacaklar :))
    

 katılmak ister misiniz? eer isterseniz  2 ağustosa kadar yorum bırakın. eğer sorunuz varsa oceans_of_angels@hotmail.com adresine e-mail atabilirsiniz :)  bikaç ay sonra bunu ojeyle yapmayı düşünüyorum :)
hepinizi çok öptümm :)
sevgiler ojedelisi_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)