15 Ağustos 2012 Çarşamba

Flormar Pretty P21 & Graffiti + Kitaplaşma Etkinliği :)))

selamlarr :) bugünn tırnağımda 2 renk barındırıyorum ! :) Mor ve Gümüş :) Zaten gümüş rengini koyu oolan bütün renklere yakıştırırım ben. (bknz: Bordo , siyah, Mor , ..) yapıyoken çatlayan olsun dedim , bu çıktıı :))
Flormar Pretty ytam bi jelly oje kıvamında :) gümüş çatlayanım ise çatladıktan sonra mat oluyor ama üzerine top coat geçince parlıyoo :))
gelelim resimleree:

     kullandığım ojelerr :)


                               yüzük aldığımda kahveydi , boyadım onu ayrıca yazacağımm :)





                                                   flaşlı:






















                beğendiniz  mi???
  bu aradaaa  Rüzgaradoğrunun kitaplaşma etkinliğine ilk defa katılmıştım :) kurada bana çook tatlı olan Eda abla geldi :)) gün verip kargoları yolladık (benimki 2 gün gecikmeli yollanmış olsa da) vee bu öğlen kargom geldii :)) hediyelerim çook güzel :)
        mini poster :)
              süs bi kedicik :))
                           
                                           (dahası vardı )  bol miktarda deniz kabuğu :)
                              vee Claire's oje :)) ben Claire's denemyi çok istiyordum ama mersinde bulamamdım . o yüzden çook mutlu oldum :)
 
                  hihihih pembe çorap <3 :))
                                  çok güzel ve anlamlı bi resim :)


                :)) <3
  ilk göremedim bu notu :D kardeşim kitaba bkarken arasından kayıp dştüü :))
               açıp okudum, o kadar güzel yazış kii :)
 inşallah lisede bol şansım olur :)) onu buradan çookk öpücük yolluyorum. blogunu görmelisiniz Burdann :)         benim yolladığım kutu içinn : burdann :)
 onaa tekrar çook teşekkür ediyorum öpücük :*

sevgilerr :*

6 yorum:

  1. Canım o pembe kedicik telefon süsüü :)) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum da ne yazıkki telefon umun süs yeri yookk :S şimdilik takamayacağım ama yeni alınca hemen takacağımm :)) teşekkür ederim tekrar :)

      Sil
  2. Bahsettiğin gümüş uyumu siyah ve altın sarısında da var birbirlerine çok yakışıyorlar. Hoş olmuş yüzüğünü de beğendim:)

    mojoveoje.blogspot.com her zaman beklerim seni de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet :) bide altın sarısıyla kırmızı da hoş duruyor :)) teşekkür ederim :) hemen bakıyorum bloga :))

      Sil
  3. Evet iddalı renlklerle guzel oluyo

    YanıtlaSil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)