19 Eylül 2012 Çarşamba

Ölmedim-Hayattayım-Burdayım! :))

merhaba :) biliyorum yine arayı uzattım ama biliyosunuz ki liseye yeni geçtiğim halde daha şimdiden ders ve ödevlerim var :) bu arada okul ile ilgili izlenimlerimide paylaşmasam olmaz sanırımm :)
Birkere okululn fiziki yapısı muhteşem.
tam denizi görüyoruz, bahçede yürürken denizin kenarında oturuyor, konuşuyoruz.
Kantin de ayrı bi güzel :D
kocaman, rengrenk pufidik koltuklar birarada ve birde 108 ekran lcd televizyon ve uydu :D tam üniv. gibi :D
                             

akıllı tahtanmız var ve 2. dönem biz 9.sınıflara Tablet pc verilecek :) (oley!)
böleee bi sürü şey ama bi yandandaa eski okulumu arkadaşlarımı o kadar çok özledim ki :(
İAL de puan yüksek olduğu gibi eğitim de çok iyi ama  sınıfta ne bileyim , herkes susup dinliyo :D
eski okulumda mutlaka eğlenceli diyaloglar olurdu.
en iyi arkadaşlarımdan3 tanesi yanımda ama lisede birden değiştiler sanki, herkes başka biriyle takılıyo :) ama benim 4. sınıftan beri yakın arkadaşım olan Şensu'm yanımdaa :)
                   




bu arada fizik ve matematik çok zor görünüyo, babam ders aldırmak istedi ama bi ders 40 tl filan, ben pek istemedim. ne yapcam bilemiyorumm :/

benden şimdilik böyle durumlarr :)
öpüyorum hepinzii :) hafta sonu ojemle buradayım, Beklemede kalınn :)
                       

2 yorum:

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)