31 Ocak 2013 Perşembe

ilk Mim'im! :))))

merhabaaa şu an tatilde kuzenimin yanında olduğum için rahatca paylaşım yapamıyorduum pazar mersinden yapacağım inş :)) bugün bloglaraa bakarken Begüm ablanın  beni mimlediğini gördüüm :D hemen cevaplayayıımm :

1-burcunuz nedir?
oğlak  :)) nerdeysee tüm özelliklerini taşıyorum acaip inatçıyımm :)

2-evde en çok hangi eşyanızı kaybedersiniz?
tokalarımıı :D hiç yerinde durmuyorlar :)

3-dönüp dönüp okuduğunuz bir kitap var mı? varsa nedir?
olmaz mııı :D açlık oyunları ve alacakaranlık serisii :D

4-dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunuz bir eşya var mı?
ahhahah :D telefon ve cüzdanımm :)

5-en sık kullandığınız makyaj malzemesi nedir?
gloss ve mascara :)

6- Yolda giderken size biri laf atsa tanışmak istese ne yaparsınız?
cevap vermeyip koşarak uzaklaşırım herhaldee :D

7-En çok kullandığınız aksesuar nedir?
ilginç yüzükler ve küpe :)

8-blog yazmaya nasıl karar verdiniz?
yaklaşık 1 ay boyunca blogları okuduktan sonra bende içimi ve ojeleri bir bloga dökmeliyim dedim ve ''oje meraklılarına özel'' i açtıım :)

9-İzlediğiniz ve etkisinde kaldığınız bir film varmı?
daha dün kuzenimle Aşk tesadüfleri sever'i izledimm ve cok ağladıım :) bir de Şafak vakti part 2 var tabii :)

10- Günde kaç saat bilgisayarda vakit geçirirsiniz?
tatilde 3 saat, okul dönemi en fazla 1.5 saat :))

11-En sevdiğiniz renk hangisidir?
pembe ve moru çook çok severim yaa aşklarım onlar beniim :D

                              

ben de aynı mimii bütüünnn bloggerlarıma yolluyorumm herkes yapsınn hatta linkini atın bannaaa :D
öpüyorum hepinizii :D
sevgilerr :* ojedelisi_14

2 yorum:

  1. merhaba yaptım: http://makyajvehersey.blogspot.com/2013/01/mim_31.html

    YanıtlaSil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)