9 Mart 2013 Cumartesi

***Animal Print -Tiger- ! :) ***

merhabalaar :) yazılılar ufukta görünmeye başladı bilee :) 20 mart tarihi Matematik ve diğer tüm yazılılarımın baslangıc tarihii! :)) calısırken oje sürmemek olur muu? olmaz tabikiii :D bugün dediim tırnaklarımda pembeleer olsun ama sade de olmasıınn :) ne yapsam derken aklıma kaplan deseni geldi! :D umarım beğenirsinizz, ben çok beğendim. Pembem yeni Golden Rose Rich Color serisinden 08 numaralı oje, Sim iseee O.P.I.  Teenage Dream vaaarr! :) hep Last Friday nigt ı yazmısımm, bu onun pembiş hali :) Bu güzel seriyi DBMS kozmetik, Derya ablacımdan aldıım :) tekrar tesekkürler :) bakalıım resimleree:








beğendiniz mii?? :) ben .çok beğendiim :) derya ablaya tekrar tesekkür ederiimm :) *.*
hepinizi çok öpüyoruuum :* 
sevgilerr

16 yorum:

  1. türkmenim harika olmuş ablam benim, ellerine sağlık bak buna bayıldım ;) neyi unutmuyoruz önce ders sonra tırnaklar değil mi fıstığım ;) öptüm canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiimm beğenmene çook sevindiim :)) tabikiii önce deers, sonra tırnaklaar :D bende seni çok öptümmm *.*

      Sil
    2. ablam aşağıdaki yazıları okudum, hiç hoş yazılar değil bunlar, adsız yorumları engelle kendine güveni olmayan meydana çıkmasın bu bir, kimsenin seni bu şekilde eleştirmesine izin verme bu iki, gerekene haddini bildir bu üç, çok biliyorlarsa kendileri yapsınlar bu dört... Kimse sana öyle lanlu lunlu konuşamaz ablacım, böyle yorum yapanlarla ne muhatap ol ne de yayınla tatlım ;) Öptüm ablacım

      Sil
    3. haklısın derya ablacıım, böyle insan(demek bile bize hakaret) larla uğraşmaya ne zamanım ne sabrım vaar :D kendine güveni olsa adını yazar, böyle adsız yorum yapmakla olmuyo işte.. Adsızları engellemeyi istiyorum ama böyle salak salak konusan birisi için beni takip eden 5-6 adsızı engellemekte istemiyoruum.. Ne yapacağım been :D tesekkürler tavsiye için, evet zaten artık yayınlamayacağım, sadece bu posttaki yorumları kaldırmayacagım, böylece yapmak isteyen baska birisi daha olursa vazgecsin diyee :) iyiki varsıınız, siz olmasa beni kim savunacaakk? :)
      çook öpüyoruummm :*
      *.*

      Sil
  2. o ne öyle ya kapkalın parmaklar çok çirkinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinki daha güzelse koyun lütfen hepimiz görelim sevgili ADSIZ :))
      sevgiler..

      Sil
  3. hemen ağla zaten lan ben erkeğim nereme sürüp koyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüğüm kadarıyla ojelere gayet ilgilisiniz, dediğinizi yapmanız beni şaşırtmaz ;)

      Sil
  4. nerden görüyosan ,feyste paylaşıyosun habire bizde dedik girelim sussun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmediyseniz, girmenize gerek yok bu bir, yazımı okuyup bir oje blogunda yorum yapmanız açısından demiştimm buda iki. lütfen blogumu o kötü yorumlarınızla daha fazla zehirlemeyin, uğraşamayacağım da ;)
      sevgiler

      Sil
  5. o zaman paylaşma sende benim feys anasayfamı kirletme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimsiniz bilmiyorum ama beğenmiyorsanız arkadaşlıktan çıkarmanız yeterli, niye bu kadar uğraştınız onu anlayamadım

      Sil
  6. Feys ne sayın adsız? :D önce girdiğin paylaşım sitesinin adını öğren olur mu? :D Türkmen'cim eline sağlık harika bu gerçekten <3 Bi de fotoğrafları fotoğraf makinesi ile mi çekiyorsun? Bana biraz bulanık geldi de :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D destek için teşekkürler . boşverin kim olduğunu bilsem silip bide üzerine engellerim :D beğendiğinizee çookk sevindiim :) aslında kameramız var Canon un. o bozuldu böyle kalitesi düştü fotoğraflarımınn :( yani lens mi diyorlar sorun onda :D yenisini alana kadar idare etmeye çalışacağım artıık :D
      çok öpüyoruuumm :* *.*

      Sil
  7. canım benim ne bu böyle bir bana bir sana dadanıyor bu adsız lar kendilerini saklamayı marifet sayıyorlar sözde sil gitsin yorumlarını moralini bozmaya değmez=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederiim, eveet nerden türüyolar anlamadım :D blogumu kıskanıyorlar desem, 180 kişilik coguna göre küçük bir blog.(kii ben blogumu ve izleyicilerimi çoook seviyoruum). :D bozmuyorum zaten. Güveni olan ismini yazar, burda isimsiz kahramanlık yapmaya gerek yook değil mi :D çoook öpüyorum senii, bu arada blogu takip et, bir sonraki postuum seninle ilgili çünküü :)
      *.*

      Sil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)