17 Mart 2013 Pazar

***Heart Manicure :) ***

Güneşli bir Pazar günündenn herkese merhabaaa! :)
dün ki sürpriz yayınınımda, haftasonu manikirümle bir poz vermiştim, bugün yazacağımı söylemiştiim :) bu manikürümdee, Begüm ablanın yolladığı Flormar 428 numaralı ojeyi kullandıım ve ilk kez bant kullandım :D ama bu Derya abladan aldığım bantlardan değil, normal bant :D    iştee manikürümm:
:))) güzel olmuş muu? önce kahveyi sürdüüm ardındann bantları hazırlayıp kuruyan ojenin üstüne yapıştırdım. altın sarısını sürdüm ve 30 saniye sonra bandı kaldırdıımm :) bant olarak şeffaf üstüne yazılanlardan kullandımm, Carrefourda 2 tl :) bantla kalp yapımınıda çektim, umarım anlaşılırdıır :))
3 numarallı resimde bandı ikikye katlıyoruz, 4 te yarım kalp çiziyoruzz, 5 te kesiyoruz :D

sonrası dediğim gibii :) ilk kez yaptığım için biraz ilginç oldu amaa ilerlerim ben bu iştee :D çok sevdim çüküü :)

 golden rose un bu ojesinee çok sıvı diye elime almama rağmeen ilk katta bu hali aldı :) sanırım alttaki güçlüü renk sayesinde :)

 kahvemede ba-yıl-dımm! :)) nutella gibii :D
işte bu kadaaaaar :) beğendiğinizi umuyorumm :D
deneyecek olan kimleerr?
yorumlarınızı bekliyorumm, oje için Begüm ablaya teşekkür ediyoruumm :)
sevgileer! :)






17 yorum:

  1. çok yamuk yumuk gel sürmeyi öğretim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürmeyi biliyor olsaydınız hem adınızı hemde yaptığınız işleri görüyor olurduk!!! önce sizin kendinize yaptığınız çalışmayı görelim!!1

      Sil
    2. haklısın Begüm ablaa, çıkmış kahramanlık yapıyor bazıları. dertlerini bir çözsemm.. hayır dadandılar başıma! :( seviyesizler .
      desteğin için teşekkürler :)

      Sil
  2. canım benim çok güzel olmuş şu bantlardan bir ben alamadım =)) tez vakit edineceğim=)) ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim Begüm ablacığıımm :)) beğendiğine çok sevindiim :) bende daha yeni edindiim, bir tane de alıp sana yollayabilsem birsrü şeyle keşke :/ en yakın zamanda yapabilirim inşallah yaa :))

      Sil
    2. canım benim düşünmen yeter =))

      Sil
    3. :)) senin içlin düşünmekten fazlasını yapmam gerek diye düşünüyoruummm :)) çok alçakgönüllüsünn :) öptümm kocaman!
      :*

      Sil
    4. bende öptüm bitanem=))

      Sil
  3. Ne güzel yapmışssın sen öyle , bayıldımmm :)) bak bende blogumda bi sonraki postumda yaptığım oje desenlerini koyacağım benimde hiç ince uçlu forçalarım yok, normal oje uçlarıyla yaptım :)) 3 gün sonra blogumda olacak.Beklerim banada :)) Öptümmm http://oscarlikbayan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederiiimmm <3 tabikii hemen geliyoruum, ojeli şeyler acayip çekiyor beni işte :D bende kocamaan öptüüümmm :*
      sevgiler! :))

      Sil
  4. Canım ben 17 yaşında biriyim ve ne garipki forumunda geçirdiğim o bir kaç saatte seni sanki tanıyormuş gibi hissettim kendinle gurur duymalısın eleştirilere hep böle kulak asma sen iyisin ve onlar kıskanıyorlar..Dudakların çok güzel sana ördek dudaklı diyebilirmiyim bu ikimizin arasında özel bişi olsun..Benim hayalim senin yüzünde sen çok güzelsin ama makyajla fazla uğraşma cildini bozar bir kaç saat güzelleşmek uğruna mahfetme ben o hatayı eskiden yaptıydım düzeltmem yıllarımı aldı (; Bu arada post atacam diye dersini ihmal etme umarım yanlış anlayıp bana kızmazsın ii niyetle diyorum..Hayatta önemli olaylar hariç bu tür eleştiriye açık şeyleri bir anlığına olsun umursama hayatını hep dolu dolu yaşa..bütün güzellikleri dene..Sağlıkla mutlulukla sevdiklerimizle mutlu yaşamlar baş eder inşallah Allah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceliklee bu içten yorumun içln çook tesekkür ederim aysel :)) (ablamı desem?) ördek dudaklı diyebilirsin tabii, aramızda güzel bir sıfat kalır :D arkadaşlarımda bana bal dudaklı diyorlar, alıştım :D aslında özellikle su aralar hi. Makyaj yapmıyorum. Dediğin gibi daha bu yasta yaparsam ilerde yapacak yüzüm kalmaz diye korkuyorumm :D hayır, tabiki kötü niyetli anlamam zaten ben bu güzel öğütleriniz için açtım blogumuu :) iyi dileklerin için cook tesekkur ederım, bır kac gundur post gıremedım, matematık yazılım varda :D kocamann kocamann öpüyoruum, cok tesekkür ederimm
      sevgilerimle! :) :*

      Sil
    2. Canım benim eğer istersen tabikide diyebilirsin asıl ben teşekkür ederim böyle sıcak kanlı iyi bir kız olduğun için..Çevrendeki sana yakın olan kişiler çok şanslı çünkü sen farklısın güzel zeki becerikli ve en önemlisi iyi bir kalbi olan kız.. :) <3 Hep böyle ol ne şanlısınki böyle güzel bir kalbin var ailen eminim seninle gurur duyuyordur..makyaja gelirsek benim cildim hassas ve karma yapığım hatalar yüzünden yüzümün derisi inceldi havluyla silerken bile kızarıyor. :( eski normal cildimi çook isterdim..sen her zaman kalbini güzel tut ablacığım..Kendine iyi bak ve Allah herşeyde sana yardımcı olup iyi insanlarla karşılaştırır inşallah.. Amin :)

      Sil
    3. ayy çook teşekkür ederiiimmm :)) o kadar mutlu oldum ki yazdıklarınaa :) ama şu iki yorumunla bile seninde kalbinin temiz ve senin sıcak kanlı oldugunu anladıım çok teşekkür ederimm :) cildin için de çok üzüldümm :( umarımm eskisi kadar güzel ve sağlam cildin olur. Allah sağ olsun sizlerle tanıştırıyor beni, böyle iyi kalpli insanlarla.
      Çok çok teşekkür ederiimm, dileklerinin aynısı senin için de gerçek olur inşallah :) kocamann öpüyoruummm :*

      Sil
  5. Bende seni canım herşey için asıl ben teşekkür ederim..umarım düzelir evet.. ): Allah düşmanımı cildiyle sınamasın.. :) kendine ii bak cnm..ii dersler ve okullar..

    YanıtlaSil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)