31 Mart 2013 Pazar

*** Strip manicure ! :)) ***

Güneşli bir pazar günündeen herkese merhabaa! 
2 haftadır hiç post giremediim, yazılılarım yüzünden. bu hafta da cok var ama post girmeden kendimi kötü hissediyorum ki been :) cok cok yoğun geçiyor günlerim. bide hasta oldum kii hiç sormayınn :D başım bogazım her yerim ağrıyor.yazmam gereken bir sürü post birikti, artık onları hafta içinde zamanım oldukça yazacağım :D
  bu hafta sonunda daa, Derya ablacımdan aldığımm şerit bantlarla bir manikür yaptım, umarım beğenirsiniz :D alt oje golden rose paris in mor-pembe yanar döner gibi simli bir ojesi. ama bantlar zaten simli-parlak olduğundan ojeyi matlaştırarak kullandım. resimlerde fark edeceksiniz, tırnağımın ucundan kalanları keserken biraz fazla bırakmışım, kusuruma bakmayın :D 
iştee manikürüümm:


 umarım beğenmişsinizdiirr :)
ruj, ve daha birçok postum içinn bana bir kaç gün verin lütfen :D
hepinizi çok seviyoruum, yorumlarıınızı bekliyoruum :D
çook öptüm, sevgiler! :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)