5 Temmuz 2014 Cumartesi

***Flormar Icy Top 04 - Vurgu ***

merhabaa :)
elimden geldiğince aktif olmaya çalışıyorum blogumda, malum yaz tatilinde olduğum için hem sabaha kadar oturup geç kalktığımdan, hemde yavaştan YGS'ye hazırlanmaktan, bi kaç gün ara girebiliyor, kusura bakmayın :)
bu arada ,sanki bu son 6 ayda ( okul nedeniyle post giremediğim) blogger lar daha mı az aktifti benim gibi? son postlarımda yorum alamadım ve bikaç blogda da öyle gördüm :P neyse, umarım herkes bloga geri dönmüştüür :)

bugün tırnaklarımda taa kışın aldığım ama okul , yazılılar vs derken hiçç süremediğim, ama aşık olarak aldığım biricik ojem var :)


aslında hangi renge sürsem diye çok düşündüm, en son zıt renkte karar kıldım :)
iki kat flormar siyah ojemin üzerine yüzük parmağımda bir kat IT04 var. tabiki, tüm katların üstünde de top coat :)

vurgu tekniğiini çok seviyorum, göze daha çok batıyo böyle ama iyi anlamda :)
IT04, uzun şerit ve altıgen beyaz pullardan oluşuyor  :)
aslında kapatıcışılı zor olur mu dedim ama iki üç katta kapatır gibi :)))
son bi kaç resim dahaa


umarım beğenmişsinizdir, tekrar görüşmek üzeree!
yorumlarınızı bekliyorum:*
sevgiler, ojedelisi_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)