12 Ağustos 2014 Salı

*** LENS REVIEW - PinkyParadise --- GEO TWIN YH301 BLUE *** :))

merhaba!
yine bir lens tanıtım yazımla karşı karşıyayız :P
bugün, en heyecanla beklediğim lensim olan açık mavi GEO YH301 lenslerimi tanıtacağım.
lenslerim PinkyParadise.com tarafından gönderildi, siteleri için :BURADAN :))
site gerçekten çok güzel, her lensin altında Real Life Photo yani kullanıcı fotoğrafları var.
bende resmimi oraya ekleyeceğim ki almak isteyenler görebilsin :)

şimdii gelelim resimlere:
 bu paketle elime ulaştı :)) <3

 paketin içinden çıkanlar. ayrıca hediyeleri olan saç tokaları için de çok teşekkürler :)

 lenslerim ve inanılmaz şirin lens kutusu <3
 lenslerimi lens solüsyonunda 8 saat kadar beklettim.
işte:

lenslerim ! :)) inanılmaz güzel bir mavi <3

şimdi, gelelim bende nasıl durduğuna.
gözüm bildiğiniz gibi hareli açık kahverengi :)

lenslerimle:

en yakın haliyle :

makyaj yaptıktan sonra da çektim :)




:))))
şimdi gelelim diğer resimlerime:
:))


bol güneş ışığında çektim, hiç biri flaşlı değil.

yüzümde:




                                                            :)))


saç bandımla :D

son olarak :

:) ben mavi lenslerimi çok beğendim!
siz neler düşünüyorsunuz?

şimdi gelelim puanlarıma:

KONFOR:  5/5
hiç bir şekilde gözümde lens olduğunu hissetmiyorum :)

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ: 5/5
e-mail ime hemen dönüş yaptılar ve çok tatlılardı :))

RENK: 5/5
kahverengiyi maviye çevirebilecek tek lens derim! :))

GÖZÜ İRİLEŞTİRME: 4/5
lensler 14.0 mm ve 8.6 derinliğinde.
eğer daha büyük göz efekti istiyorsanız 14.5 veya 15.00 mm daha iyi olabilir.

KARGO HIZLILIĞI: 5/5
14 gün :DD gayet hızlı :)

TAVSİYE EDER MİYİM?
Kesinlikle :))

yorumlarınızı bekliyorum, renkli günler, sevgiler :*
ojedelisi_14

2 yorum:

  1. Vuu gözlere bak :D çok yakışmış canım çokta dogal durmuş güle güle kullan ben de beklemekteyim lenslerimi halen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederiiim :)) umarım en kısa zamanda sende senin lenslerine kavuşursunn :) öptüm :**

      Sil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)