16 Eylül 2014 Salı

Lens Tanıtımı *** Pinkicon *** EOS Ice Blue ***

merhabaa!
biliyorum , yine uzun bir süredir blog da yoktum. bunun nedeni ise bildiğiniz üzere okulların açılması. artık lise 3. sınıf öğrencisiyim :)
okul çok yoğun geçse de yazmam gereken lens tanıtım yazımı daha fazla ertelemeden yazmak istedim :)
şimdi gelelim bugünkü yazıma.
bugün Pinkicon.com dan gelen ( BURADAN :) ) lenslerimi tanıtacağım :)

Lenslerim 14.5 mm çapı ve 8.8 derinliğinde.

bakalım lensler elime nasıl ulaşmış:

paketim Hong Kong dan geldi :)


paketin arka tarafı :)

 bunlar da lens bakım ve tanıtım kartları :)


 en önemlisi :) lens kutum ve lensim :)


lenslerim çok güzel ve büyük bir mavi.

buda şişedeki görüntüsü :)

şimdi gelelim bendeki duruşuna :)

ortası boş, kenarları mavi çok güzel bir lens <3 bu arada tüm resimleri güneş ışığında çektim :D



 en yakın hali :)



 bu şekilde. gelelim yüzümde duruşuna:



kesinlikle tavsiye ederim :D

şimdi gelelim puanlamaya :D

KONFOR :   5/5
 kesinlikle ama KESİNLİKLE gözümde lens yok gibi hissediyorum ve inanılmaz rahat!

RENK : 5/5
rengi çook tatlı.  ilk gördüğümde ortası biraz boş diye kötü olur sanmıştım ama daha güzel oluyormuş :)

MÜŞTERİ SERVİSİ:  5/5
her konuda yardımcı oldular, çok teşekkürler :)

GÖZÜ İRİLEŞTİRME:  5/5
14.5 mm bir lens için çok daha fazla irileştirdi :))

ayrıca pinkicon da sadece lens değil, takma kirpik, peruk ve daha bir çok ürün var, kesinlikle tavsiye ediyorum!

lensler için yorumlarınızı bekliyorum :))
sevgiler <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)