13 Ekim 2013 Pazar

****ÜRÜN KEŞFİ ***** Alix Avien Eyeliner Pen! :) ******

yeniden merhabaaa :)
araya kurban bayramının da girmesiyle tatil başlamak üzere. gerçii hafta sonumuz da vardı ama ben dersanemden dolayı saymıyoruuum :P
bugün aslında yazmaya geç kaldığım, yeni Eyeliner 'ımdan bahsetmek istiyorum.
Bu eyeliner ımı Alix Avien in twitter sayfasındaki bir yarışmadan kazandımm :) konusu bir slogan üretmekti.
onlara hızlı kargolama ve bu güzel ürünü keşfetmeme izin verdikleri için teşekkür ederim :)
şimdiii sıra geldi ürünee:




sol taraftaki küçük beyaz leke benim yüzümden :D barkodu çıkarırken yaptım :D
şimdi ucuna bakalım mıı ? :

gerçekten ÇOK rahat bi sürüm sağladıı :) o incecik ucuylaa her kuyruğu kolayca çekebilirizz :))

şimdii gözümdeki halini göreliiiiimm :)



ben kuyruğu çok uzatmadım, yaşıma çok uymuyo çünküü :D
ama siz istediğiniz gibi çekebilirsiniz tabikii :D
gerçekten çok beğendiğim bi eyeliner oldu.
bitsin bi daha alırıım :)
son bi resim daha gelsin mii:

sevgileeer!
ojedelisi_14

6 yorum:

  1. fiyat hakkında bilgin var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tabi ki ,tam emin değilim ama watsons a sorduğuma göre 15 tl civarında olacakmıış :)
      henüz elerinde yoktu ama.
      yorum için çok teşekkür ederiim :)
      sevgileer!

      Sil
  2. Çok yakışmış bayıldım! fiyatı ne kadar hakkaten?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim ^_^ yukarıda da yazdığım gibi, watsons a gittiğimde sordum. 15 tl civarında bekliyorlarmış
      yorum için teşekkür ederiim öptüm kocaman :)
      sevgiler :)

      Sil
  3. sen o yaşına başına bakmadan onun delisi bunun delisi olacağına gitte siyah siyah gözeneklerinin içine sıkışmış olan kiri pisliği çıkar. rimel süreceğine ilk önce bir cilt bakımı yap sayfanı tesadüfen buldum ama hiç beğenmedim bir kere yazı karakteri hiç hoşuma gitmedi ikinci olarak cildin berbat yağlı ve gözenekleri açık bir cilt yüzünü de yıkamadığın için içine kir ve pislik doluyor yağlanıyor ve nokta nokta siyahlıklar gözüküyor. çok kötü. midem bulandı o yüzündeki yağlı ve pislik dolu görüntüden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakıp bakmamakta özgürsün beğenmiyorsan defolup gidebilirsin. ikincisi ne yapıp ne yapmayacağımı senin gibi daha kendini ortaya çıkaramayan adsızlarla tartışmam. ayrıca o rimel değil eyeliner önce ne olduğunu öğren gerizekalı. yaşımın bi önemi yok önemli olan benim paylaştıklarım sen in yaşın kaç ki bana blogun yok bişeyin yok gelip konuşuyorsun? yaşımın gerekleri var onlar doğal senin gibi kendini bilmezlerle uğraşamayacağım. ha birde blogumu beğenmiyorsan daha iyisini yapta bana da link at olur mu?

      Sil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)