26 Ekim 2011 Çarşamba

hello kitty :)

bugün sağ elimin yüzük parmağına  bayramda nasıl bir manikür yapsam acaba diye düşünerek deneyler yapyordum :) ve sonunda şuna karar verdim :

üzgünüm fazla net değil :)  nasıl yaptığıma gelirsem : flormarın supermatte serisinden olan beyaz ojemi 2 kat uyguladım. ardından ( ne yazık ki tırnak stickerim , konadım ve dotting tool um olmadığı için :(   ) bilgisayarımdan tırnağıma uygun boyutta hello kitty çıkardım :) bu tekniği youtube da görmüştüm sanırım ordan aklımda kalmış olmalı. neyse ardından beyaz oje sürdüğüm tırnağıma yapışkn niyetine flormarın01 numaralı top coat ını sürdüm.ve kitty mi yapıştırdım. sonrada flormarın N008 neon pembesi ve golden rose paris in 132 numaralı ojesiyle noktalar yaptım.
son bir resim daha:

              hepinize bol ojeli günler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)