11 Haziran 2014 Çarşamba

*** UZUUUUN BİR ARADAN SONRA! OJEDELİSİ_14 GERİ DÖNDÜÜÜ :)) ***

merhabaaa!  :)
tam 5,5 ay olmuş yazmayalı!
nasıl geçti zaman , inanın hiç anlamadım.
10. sınıfı bitiriyorum ve 11. sınıfa başlıyoruuum :) gerçi daha resmi olarak yaz tatili başlamadı ama yazılılar bittiği ve bu son okul haftası evde olduğum için kendimi tatilde varsayıyorum.
insanın kötü bir yanı da bu işte. tembelliğe alışmak. iki-üç ay bloga yazı girmeyince üşenmeye başladığımı fark ettim. gerçi bu dönem okulumuz yazılı sistemini değiştirerek bize işkence yaptığı için de olabilir :))
sonuç olaraak yine döndüüm ! bu yaz sizin için o kadar çok şey planladım kii umarım yetişir.
aklımda tüm kış uygulayamadığım milyonlarca nail art var.
bir de bu aralar tatlı-pastaya acayip merak sardım, evin içi tatlıdan geçilmiyor. denediğim tariflerden beğendiklerimi de burada ara sıra paylaşacağımı duyurmamda bir sorun yok sanırımm :)
ayrıca bu yaz dil kursum ve spor um da olacak.
hepsinden haber edeceğim sizii :)
eh, şimdilik bu kadar diyebiliriz,
 gerçi bu şimdilik tüm yaz tatilini kapsıyor gibi.
hepiniz kocamaaan öpüldünüüz :**
sevgiler ojedelisi_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)