12 Kasım 2014 Çarşamba

lens tanıtımı- pinkyparadise - venus eye aqua !

merhaba!
 inanılmaz yoğun sınav haftasındayım, kafamı kaldıramıyorum :D o kadar ki 3 hafta önce gelen lenslerimi ancak şimdi yazıyorum. :3
bu yüzden siz sevgili izleyicilerim ve pinkyparadise tan özür diliyorum :*
lenslerim Venus marka ve en sevdiğim renkteler : turkuaz <3
lenslerim inanılmaz rahat ve ben rengini çok ama çok sevdim.
zaten pinkyparadise inanılmaz hızlı kargoya ve en iyi müşteri hizmetlerine sahip, kesinlikle tavsiye ederim :)
beraber inceleyelim mi?


 bu paketle evime ulaştı :)



paketimden çıkanlarda bunlar. toka için de çok teşekkürler :)



ve inanılmaz şirin lens kutum <3 

lens kutularım:

ve işte en güzeli, inanılmaz parlak turkuaz lensim <3


şimdi, bende nasıl durmuş ona bakalım:

resim güneş ışığında çekildi ve gördüğünüz gibi inanılmaz güzel ve parlak renkli <3

iki gözümde :

bu da asıl renginin çkıktığı resim <3

yüzümde:

:)

bu şekildeydii :)
sizce yakışmış mı?  yorumlarınızı bekliyorum!
sevgiler, renkli günler :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)