4 Kasım 2011 Cuma

gümüş çiçekler ^_^

merhabalar! üzgünüm bayağıdır yazamıyorum çünkü tam sınav haftasıydı:/ neyse ki hepsinden 100 bekliyorum :)
neyse bugün yüklerden kurtulduuk vee oje zamanı geldi :) dikkat bol resimli post :)
çook tatlılar bence :) neyse ilk olarak  gabrini elegant ın 388 numaralı ojesini 2 kat sürdüm:






kıvamıyla ilgili bir sorunum olmadı. sürülüşü de güzeldi. ardından yakaladın yakaladın.com dan aldığım disklerden B08 ile iri çiçek desenini alix avien in 231 numaralı ojes ile uyguladım :












alix avien 231 numaralı ojeyi yeni aldım. ama kendisine bayıldım. içinde sim olan folyo bitirişli holografik bir oje.bulan kaçırmasın bence :)
son bir resim daha :
umarım beğenmişsinizdir. hepinize bol ojeli günler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)