1 Eylül 2012 Cumartesi

DeFacto Toka Alışverişim :))

merhabaa! Herkese musmutlu ,güzel  bir Pazar diliyorum! :)) bu sabah dün akşam Defacto dan okul için aldığım tokaları göstermek ,fikrinizi almaak istediiimmmm :) toplam 4 toka aldım :)
1. tokam :
  tokayı saçımı iki taraftan alıp arkadan birleştirmek için aldım :) yeşil oluşunun sebebi ise formamın yeşil olmasıı :)
 fiyatı 2,99 du her tokanın. 12 tl tuttu toplamda. aslında fazla tuttu ama :))
 bu tokamdaa toplama tokası.topladığımda biraz güzelleşsin istedim, hep klasik olmaz di mi? :))
 bu tokam favorilerimden biri :) saçımı kestirdiğim içinn iki yandan toplamak için aldım.

bu tokamda aynı birinci toka gibi kullanmak için :) ama ben bunu asıl şunun için aldım:



eheheheehhee :D bunun gibi yapabilirim umarımm :))
vee bunlarda toplu halii :) DeFaco dan bi-iki tişört aldım onlarıdaa yarına post yaaparımm :)

hepinizi çoook öpüyorum, sevgiyle kalınn :)
                 :* ojedelisi_14

8 yorum:

  1. Hepside çok güzel :) Güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm :) beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  2. Ç ok ciciler:) tırnaklarındaki ojenin postunu isterim: D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) tabiki tatlım, akşama hazırlarımm :)

      Sil
  3. Tokaların çooook güzel... Çok beğendim iyi günlerde kullanman dileğinle canım ^v^

    YanıtlaSil
  4. Son foto ne cici di mi bana beni hatırlattı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet senin bayramda yayınladığın resimdi, bayıldımmmm :)
      teşekkürlerr :)

      Sil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)