27 Aralık 2012 Perşembe

çekiliş kazananı! :)

evveeet bir çekilişimin daha sonuna gelmiş bulunmaktayıız :) bugün doğum günüm ve söz verdiğim gibiii çekilişi açıklıyorumm :) haklarla birliktee 172 katılım vardı..sırayla adınızı yazdımm ve en son random org taki sonuca göre kazananı belirlediim :))  :


bööylee uzun bi liste, kameram hepsini alamadıı :DD
 random a girdimm veee kazananıı belirledim:



iştee kazanann :
Güzellik insanı :)) yedek talihlide belirledim :

paşam 41 :))))  tebrik ederiimm, güzellikinsanına mail attımm 3 gün içinde dönmezse çekiliş pasam41 in olacak :) dogum günü yazım ve daha fazlası aksam yazılacakk :)  kazanamayanlar üzülmessiin cünküü bi sürprizim geliyoo sizee :)
öptüüm :*
ojedelisi_14


4 yorum:

  1. benim adımı göremedim listede notumuda almışımmm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede tüm listeyi çekip ekleyeyim o halde, tesekkürler :)

      Sil
  2. canım mrb. maıl adresını göremedım ama birşey rıca etcektım senden.
    shimizu062@gmail.com adresınden bana geri dönüş yaparmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii, hemen yaptım, mail kutunuzu bı kontrol edebılırsenızz :)

      Sil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)