22 Ocak 2013 Salı

Doğum Günü Hediyelerim Vol.1 :))

herkese merhabaaa :) sömestr a sadece 1 hafta kaldığı ve tüm arkadaşlarım ve hocalar resmen okulu bıraktığı içinn bende evde bir nevi tatil yapıyooruum :) bu sömestr iyi olduu blogum için biiirrsürüü yazı hazırladım :) önceki yazımda da belirtmiştim. Hatay dan döndükten sonraa hediyelerim geldi diye. hepsini böyle acıklamak olmazdı. bende her birini sırayla yayına koymaya vee onlara teşekkür etmeye karar verdim :)
ilk yazım, blogger adı Begüm Salurvan olan Begüm abladan! :) kendisi doğum günü yazımda bana hediyeler göndermek istediğini yazmıştı. aslında hediyelerimm gelir gelmez koymak istiyordum bloga ama son 2 haftam inanılmaz yazılı haftasıydı, kendisinden de özür dileyeyimm :) beğenmediğimi sanmışş :) nasıl beğenmem kii düşünmesi bile beni gerçekten cook mutlu ettii :) şimdi sözü resimlere bırakıyoruuumm :)   :                                        
                  
               toplu hatıra resmiiiii :))) 
                 
               sol baştaan sayy! :)
                


sadecee 13 oje ve 1 takma tırnak seti olması gerekirkeeen o bana taam 20 oje, tırnak seti, vee defter-kalemsilgi gibii bisürüü sey yollamışşş!


                                    dileğee baakk yeriim :) <3
   tırnaklar düzgün duruyorduda geçen tırnağımın boyutuna uyuyor mu derken hepsini o alta koymuştumm kusura akmayıın :)
bu kdaaaaarr :) Begüm ablaa tekrar teşekkür ederiiim :) bloguna üye olmanızı da isteriim :burdaaaann :)
hala böyle karşılıksız bir şekilde hediye teklif edilmesi bunun düşüncesi bile çook güzel :) iyiki blogumu acmısım böyle iyi insanlarında olduğunu biliyorum artıık :)
basta da dediğimm gibi Derya ablacığımınn hediyesini ayrıntılı vee Göktürkün hediyesini dee sanırımm yarınki yazımda anlatacağımm :) hepinize iyi gecelerr! :)
sevgiler, ojedelisi_14






2 yorum:

  1. canııııım çooooooooook sevindim yazmana ben teşekkür ederim seninle tanışmamıza vesile oldu bu küçük hediye=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben çooooook teşekkür ederiiim ^_^ yazmalıydım zaten elimden başka birşey gelmiyo yazıcam tabiii :D eveett evet iyikii tanıştık seninle bu harikaa hediyeler sayesindee :))

      Sil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)