27 Eylül 2013 Cuma

***** Son Zamanlar-Okul-Yardıımm :)) *****

herkeseee cuma akşamından merhabalaaaar!
uff ne uzun süre geçmiş aradan değil miiii?
ama bugün buradayım, okulumun 2. haftasını geride bırakarak.
evet, artık 10.Sınıfıııımm :) okul şimdilik iyi gitsede bayağı yoğun geçiyor derslerim, birde sayısalı seçtim. bizim lisemizde Sayısalcı demek, test kitaplarının kölesi demektiir :) ama olsun memnunum been test çözmek kafamı dağıtıyor rahatlatıyor benii.. yada ben piskopatım bilemiyorum :D
şimdiii okulu böyle özetledik, birde bu yıl dersaneye başladım. 9. sınıfta gitmeye ara vermiştim derslerde bogulmamak için ama bu yıl boğulacağım mecbur :)


                                            
aha ben :)
günler günleri kovalıyoor :) neyse bir diğer konumu gündeme getireyim.
geçenlerde Watsons a gittim ve watsons burun bantlarının geldiğini gördüüüm!
yani siyah nokta bantları. almayı düşündüm.
                                      

Sonra dedimkii Benim BLOGGERLARIMM VAR :)  <3 sizden iyi tecrübeli kimse yoktur diye düşündüğüm için yardım istiyorum, almalı mıyım, işe yarıyor mu? kötü etkisi var mı?
lütfen bu kafası karışık ergen bloggerınıza bi yardım ediin :)
şimdilik kısa kesmek zorundayımm ama yarın cumartesii yani ben burdayıım!
YORUMLARINIZI MERAKLA BEKLİYORUMM lütfen yardım ediin :)
sevgilleeeer :)

5 yorum:

  1. canım benim burun bantlarına hiç bulaşma bence neutrogena siyah nokta önleyici seriden tonik bu konuda çok iyi hemde 1 kutu burun bandı fiyatına neredeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler begüm ablacım, tavsiyeni göz önnnde bulunduracağıım kocaman öptüüm :*

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. siyah nokta bantları siyah noktaların oluşumunu önlemez ancak çıktıkça onlardan kurtulmana yardımcı olur.Ben hem watsons'ın burun bandını hemde Gratis'de satılan Cettua burun bandını denemiştim.İkisinden de memnun kaldım. Çok pahalı olmadıkları için bence öğrenci dostu ürünler :) ben 10.sınıftayken sadece niveanınki vardı o da pahalıydı (hala pahalı) ve hiç memnun kalmamıştım. Ama bu ikisini tavsiye ederim. Bunun dışında da duşta/banyoda peeling yapmanı da öneririm.Buharda gözenekler açılıyor ve siyah noktalar daha kolay temizleniyor.
    10.sınıf için başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, ne yazıkki kurtulamıyormusuz ama o cıkıp gitmesi bile bence rahatlatıcı :D watsons ta (buradakinde) kendi burun bandı yeni gelmiş nivea evet vardı ve iki katı pahalıydıı :) teşekkür ederim iyi dileklerin içiin :)
      öptüüm kocaman :*

      Sil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)