28 Ekim 2012 Pazar

bayram bitti, Ben geldimm! :)

evett öncelikle hepinizin bayramını kutluyorum Ablalarm.. bu aralar bayagı yogundum, hala liseyi ve hayatı tam düzene sokamadım, bu hafta yazılılar haftası :)
hayatıma yeni değişiklikler de geliyor bu arada.


Birincisii İngilizce Dil kursuna azılacağım. (AKD-Amerikan Kültür Derneği)
KL-YES Sınavını kazanamasamda (ki daha belli değil) ingilizcemi geliştirmeyi, üniversite sınavlarına hazırlanmaya baslamadan gelistirmek istiyorum. yarın gıdıp fiyat öğreneceğiz, inşallah iyidir de yazılırım :D
                         

İkincisiii gitara baslıyorum. evde ablamın bi gitarı var ama hevesini alınca bırakmış. bende degerlendirmek istedim. aslında her zaman piyano istedim ama piyanolar cok pahalı oldugu için ve kursuda bayagı yuksek fiyatlı oldugu için vazgectimm :S ama yinede gitarı ilerletecegiimm :)
                                   

spor yapıp kilo vermeyi çooooook istiyordum. evimizin karşısında Marina adında bir alısveriş merkezi var.

                         
onun spor merkezine yazılmayı karar verdik. (Ailecek) havuz,spor salonu, basket-tenis-futbol vee cok daha fazlası 1 yıllıgına bizim 6 kişil ailemize 3500 Tl ye.
                      


                     
aslında bayagı çok ama sırasıyla bunları yapacagız.
o kadar mutluyum ki! :)
benden şimdilik bu kadar. Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)
öneriye de hazırım :)
hepinizi çook öpyoorum..
kendinize iyi bakın!
                          ojedelisi_14  :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)