16 Ekim 2012 Salı

Topuzlar-dersler ve Birçok şey daha :)

merhabaa:) biliyoruumm biliyoruummn  yinearayı çooookk uzattım amaa bu liseortaokuldan çok farklıymışş  :)  ödevden günlük tekrarazaman bulamıyorum bazeenn düşünün artıkk :) bu aradaaa lisedee  KL_YES adındaa bir öğrenci değişim programı varrr :) sınav ücretsiizz ve bu 3 kademeli sınavı geçerseemm 10. sınıfı biryıllığına  amerika da burslu  okuyup döneceğimmm :))))  kayıdın son günü haberim oldu ve hemen kaydoldum, cumartesii adana da ilk sınav genel-kültür sınavımm var, hazırlanmaktayım! :P bööyyllee   heyecanlı ve koşturma dolu günler içinde blogumuda biraz ihmal ettiğimin farkındayımm biliyorum amaa idare edinn lütfen en yakın zamanda ojelere devam edeceğiim :) hafta içi isee zamanım oldugunda sizi günlük gibi kullanıp, maskelerimi filan  yazacağımm :)

bu arada okulda şu saçı yapmayı çok istiyorum,aslında donut bun yapıyorum amaa örgülüsünü hiç yapmamıştım. baksanıza ne kadar hoşş :)
               
videosunuda buldum sizin içinn :))

beğendiniz mii :) bu akşamlık ne yazıkkii bu kadarr :) ödevlerimm ve KL_YES sınavına hazırşıgım vaar :)
bu arada yeni twitter açtım, şahsi hesabım, isteyenler takip edebilirrr :)

çoookk öptümm hepinizi, kendinize iyi bakınn, KL-YES sınavım için dua ediiinnn :)
muaahh :*


2 yorum:

  1. kl_yes sınavın için başarılar canım :)
    bende seneye gireceğim bence çok iyi bir şans hem dil hemde kültür açısından süper bir fırsat şu 8 bi bitseydi... bize afs den öğrenci geliyor aynı kl_yes gibi istersen afs ye de bi bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle teşekkür ederiim :)
      8 bitmeseydi diyorum şimdi inan bana :) evet afs ye baktımm ama hem sınmav 100 tl civarıdı, hemde gideceğim okul yıllık 40-50 bin tl filan. o yüzden burslu olan KL-YES i tercih ettim :)
      iyi dileğin ve yorumun için çok teşekkürederim Özgee :)
      öperiim :)

      Sil

öncelikle yorumlarınız için teşekkürleer :)
ikinci olarak yorumlarınızda hiç bir blogger'ı, blogu, dini,dili,ırkı ve beni kötüleyecek yorumlarda bulunamazsınız. tabiki eleştri yapabilirsiniz,her zaman açığım ama bunu abartıp, insanları aşağılamanın hiçbir manası yok.
şimdiden teşekkürleer :)